Τρίτη 22 Μαΐου 2012

ΥΓΡΟ ΓΙΑ ΣΑΠΟΥΝΟΦΟΥΣΚΕΣ

                                                           ΥΓΡΟ ΓΙΑ ΣΑΠΟΥΝΟΦΟΥΣΚΕΣ




Ενα απο τα αγαπημενα παιχνιδια των παιδιων(all time clasic) ειναι οι σαπουνοφουσκες.Θυμαμαι καθε φορα που περνουσαμε μπροστα απο καποιο περιπτερο ο γιος μου επρεπε να αγορασει οπωσδηποτε(ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ....)Μονο που οι σημερινες δεν εχουν καμμια σχεση με αυτες που φτιαχναμε εμεις,οταν ειμασταν παιδια.Τοτε ευκολα με λιγο ΤΡΥΛΕΤ και νερο ξαναγεμιζες και επαιζες παλι.
Γι αυτο αποφασισα να ψαξω στο internet.Βρηκα αρκετες συνταγες, ομως διαλεξα αυτην επειδη ειναι πολυ απλη.Την φτιαχνω τα τελευταια 2 χρονια(δυστυχως δεν θυμαμαι που την ανακαλυψα,αλλιως θα παρεθετα τον συνδεσμο) και εγω με την σειρα μου σας την παρουσιαζω.

                                                                        
                                                                          ΥΛΙΚΑ

                                                                      1 σφηνακι   ΓΛΥΚΟΖΗ

                                                                      2 σφηνακια  ΥΓΡΟ ΠΙΑΤΩΝ

                                                                       6 σφηνακια   ΝΕΡΟ

                                                                             ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Προσθετετε ολα τα υλικα μαζι σε ενα αδειο μεγαλο πλαστικο μπουκαλι και ανακινειτε καλα.Μολις ο αφρος κατασταλαξει (περιπου 20') ειναι ετοιμο.



                                                                 ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!

             

3 σχόλια:

  1. Εχω δοκιμάσει πολλές συνταγές και εγώ.....αλλά καμία δεν με έπεισε .....θα δοκιμάσω και την δική σου...αφού λες ότι ειναι δοκιμασμένη.
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστω για την συνταγή!
    Θα δοκιμάσω και γώ την συνταγή σου γιατί η μικρή μου εχει τρέλλα με τις φούσκες!!!μολις μπουμε στο τζαμπο τρεχει στα πιστολάκια που πατάμε και βγαίνουν οι φούσκες αλλα ειναι ακριβά τα άτιμα και τελειωνουν τόσο γρηγορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή