Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΤΕ ΤΑ ΠΟΤΗΡΙΑ ΣΑΣ

                                                                      
                                                         
Ειχα βαρεθει τα μονοτονα διαφανη ποτηρια μου(χαλασε η εξαδα μου),γι΄ αυτο αποφασισα να τα κανω ενα μικρο λιφτινγκ. Χρησιμοποιησα μπογιες διαφανες ειδικες για γυαλι και αφου στεγνωσαν περασα τα βαμμενα σημεια με διαφανες προστατευτικο βερνικι.

                                                                                                                             ΠΡΙΝ

                                                                                                                               και

                                                                                                                             ΜΕΤΑ

                                            

       Δεν ειχα καποιο συγκεκριμενο  σχεδιο στο μυαλο μου γι' αυτο και τα εκανα διαφορετικα μεταξυ τους.                                                  
                                           

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία ιδέα!...Μπράβο σου! Έχω κι`εγώ κάτι διάφανα ποτήρια που μου θάμπωσαν από το πλυντήριο....λυπάμαι να τα πετάξω...αλλά κι`έτσι δεν μου αρέσουν....με την ιδέα που μούδωσες θα το παλέψω...έχω διάφανα χρώματα...
    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xρυσουλα δοκιμασε το!ειμαι σιγουρη θα γινουν καλυτερα με το προσωπικο σου γουστο.Εγω τωρα τα χρησιμοποιω πιο συχνα απο πριν.Πολλα φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή