Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ? ή ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΚΑΝΤΗΛΑΚΙΑ?

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ? ή ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΚΑΝΤΗΛΑΚΙΑ?
Αυτος ο ερωτας αναμεσα στο αλουμινιο και στο σπρέι δεν λεει να τελειωσει.Εχω και τοσα κουτακια του καφε, κατι πρεπει να τα κανω.Θυμηθηκα κατι που ειχα δει τον χειμωνα  στο http://reciclaedecora.com/reciclagem/lanternas-de-latas-recicladas ,τωρα ομως καλοκαιριασε και ο καιρος επιτασει εντονα χρωματα.

Ετσι λοιπον ξεκινησα κοβωντας με ανοιχτηρι το πανω μερος του κουτιου.
Μετα σχεδιασα πεταλουδες,αστεριες και οτι σχεδιο θεωρουσα καλοκαιρινο .Αφου στερεωσα με κολλητικη ταινια το σχεδιο πανω στο κουτι το ζωγραφισα με ανεξιτηλο μαρκαδορο για C.D.s.
Μετα γεμισα το κουτι με νερο και το εβαλα στην καταψυξη.
Οταν παγωσε με ενα σφυρι και ενα καρφι εκανα τρυπες τριγυρω απο το σχεδιο.Επειτα αφαιρεσα με ασετον τον μαρκαδορο(αλλιως υγροποιειται με το σπρέι και ξεβαφει).
Ηταν ετοιμο πια για βαψιμο.Και οταν τελειωσε και το βαψιμο που στεγνωνει και αμεσως...


Ηταν ετοιμα για χρηση.

10 σχόλια:

  1. Καλά... απίστευτη ιδέα! Και το αποτέλεσμα πανέμορφο αλλά με την ιδέα και μόνο έχω πάθει πλάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέρασα για να σου ανταποδώσω την επίσκεψη και έμεινα γοητευμένη με τις ιδέες σου.Μου αρέσει και εμένα πολύ το upcycling.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωωωωω! Και χρηστικότητα και ανακύκλωση! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου!!!Πολύ ωραίες και χρηστικές ιδέες!!Μπράβο!!Φιλάκια και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικό !!!! Η καλύτερη ιδέα που έχω δει τον τελευταίο καιρό στη γειτονιά. Και οι οδηγίες αναλυτικές. Πολλά μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα! Πολύ ωραία ιδέα, μπράβοοο! Και τώρα ειδικά που έχει και κουνούπια θα το χρειαστούμε για να μην ανάβουμε πολλά φώτα! ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλως σε βρηκα!!!Πολυ ομορφη ιδεα μπραβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ τώρα είδα και τα φαναράκια σου! Τέλεια τα σχεδάκια σου! Έκανα κι εγώ δύο το σαββατοκύριακο με αφηρημένα σχέδια για δοκιμή και μου άρεσε πολύ κι η διαδικασία και το αποτέλεσμα το βράδυ με κεράκια μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ έξυπνη ιδέα !!Θα γεμίσω το σπίτι φαναράκια-θα κάνω και μερικα δώρα και δεν θα νοιώθω τύψεις κάθε φορά που τα ρίχνω για ανακύκλωση.Μου αρέσει πολύ το blog σου !!Είμαι καινουργια σου αναγνώστρια.
    Νίκη από το nikiad.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή