Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΑ ΑΝΟΙΧΤΗΡΙΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΩΝ

ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΑ ΑΝΟΙΧΤΗΡΙΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΩΝ


Καλησπερα και καλη εβδομαδα σε ολους!Η συγχωρεμενη η γιαγια μου συνηθιζε να λεει ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΤΟ ΠΑΛΙΟ.Πρεπει να εχω ακουσει αμετρητες φορες αυτη την φραση στη ζωη μου ομως καθε φορα που ετοιμαζομαι να  πεταξω κατι προσπαθω να δω αν μπορει να διορθωθει πρωτα.
Ετοιμη ημουν πανω στο συγυρισμα της κουζινας μου να πεταξω αυτα τα ανοιχτηρια μπουκαλιων που υπηρχαν προ αμνημονευτων χρονων στα συρταρια μου.Το υλικο τους ομως ειχε μεινει ανεπαφο απο τον χρονο( καλα λενε οσο πιο παλιο τοσο πιο γερο), μονο η εμφανιση  τους ειχε καταστραφει.
Ξεχασμενο απο αλλες εποχες



Οταν ξεκινησα να το βαφω τοτε θυμηθηκα να βγαλω φωτογραφια
                  

 
.Επειδη ομως δεν ειναι καιροι για σπαταλες ειπα να δοκιμασω αυτα τα υπεροχα σπρέι που κοντευω να ανοιξω συλλογη με δαυτα και στρωνουν υπεροχα πανω σε οποιαδηποτε μεταλλικη επιφανεια και στοιχιζουν μονο 3,5€.

                                        Ειπαμε δεν αγοραζουμε και δεν πεταμε τιποτα!

4 σχόλια:

  1. Ωραία ιδέα!Μου αρέσει η μεταμόρφωσή τους!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καμία σχέση το πριν και το μετά... Άλλο πράγμα. Πολύ καλή ιδέα, δε θα το σκεφτόμουν με τίποτα και πρέπει να πέταξα και πρόσφατα μερικά ανοιχτήρια :(
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία αλλαγή και πολύ όμορφα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΄Εγιναν πολύ όμορφα, καλοκαιρινά!
    Να σου πω ότι μέσα από το προφίλ σου, δεν μπορεί
    να πάει κάποιος στο ιστολόγιό σου, μήπως δεν έχει
    μπει σύνδεσμος? Δες το, γιατί εγώ μπήκα από το Google
    γράφοντας τον τίτλο σου.
    Πολλά φιλιά! Ευχαριστώ που με επισκέπτεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή