Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ

ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ

Παντα οταν εχω καλεσμενους για φαγητο ή φιλοξενουμενους μ'αρεσει να τους αποχαιρετω με μικροδωρακια.Τα οποια ειναι συνηθως γλυκακια,γλυκα του κουταλιου κ.τ.λ. σε συσκευασιες στις οποιες εχω βαλει την προσωπικη μου σφραγιδα.Και επειδη αυτο το ΣΚ περιμενω κοσμο σκεφτηκα να ετοιμασω κατι.
Ειχα δωσει και μια υποσχεση για τον διαγωνισμο http://sofan-handmade.blogspot.gr/ .Επρεπε ομως να κανω κατι διαφορετικο, που να εχει σχεση με candy(ζαχαρωτα,καραμελες).
"Ε τοτε να κανω καραμελες" σκεφτηκα.Αρπαξα λοιπον την ηλεκτρονικη μου ιστιοσανιδα και πηγα για surfing.Στο gunaikakaimama.blogspot.gr βρηκα μια συνταγη για καραμελες με ΣΟΚΟΛΑΤΑ & ΜΕΛΙ.
Μου φανηκε σχετικα ευκολη ετσι αποφασισα να την κανω.Και για του λογου το αληθες:
λιγα υλικα & λιγος χρονος

κρυωνει γρηγορα
                            
οταν κρυωσε εκοψα μικρες μπουκιτσες και τις τυλιξα σε κομματια λαδοχαρτου











 






















Και μετα σε ενα βαζακι







που επιμεληθηκα καλλιτεχνικα
 

 Φανη και Σοφια οι καραμελες σας σας περιμενουν!                
     

9 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία ιδέα για δωράκι!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήρθα και πήρα κέρασμα! Ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σου στο διαγωνισμό μας! Σε ευχαριστούμε επίσης που έβαλες και τη φωτογραφία του διαγωνισμού στο blog σου! Φαντάζομαι ότι θες να συμπεριλάβω την πρώτη σου φωτογραφία. Αν όχι, στείλε μου email!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξέρω από γεύση αλλά από περιτύλιγμα σκίζει!!!!!Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα κι ευχαριστώ και για την επίσκεψή σου στο σπιτάκι μου!
    Χαίρομαι να βλέπω ιδέες και δημιουργίες Upcycling. Είμαι κι εγώ φανατική της ανακύκλωσης.
    Καλή συνέχεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Não estava conseguindo entrar no teu blog,agora deu certo...Lindos trabalhos,abraçossss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ζηλευτές οι καραμέλες σου όπως και η όλη εμφάνιση!!! Άμα πιάνουν τα χεράκια! Καλό Καλοκαίρι και σ'εσένα εύχομαι και να περνάς όμορφα! Καλή συνέχεια! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφο το blog σου και οι ιδέες σου! Και οι καραμελίτσες σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ'έχασα...Πού είσαι;Σε περιμένει καιρό τώρα μια εκπληξούλα στο blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή