Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ και ΒΡΑΒΕΙΟ




ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ και ΒΡΑΒΕΙΟ

Ολο το καλοκαιρι στις εξορμησεις μου για μπανιο ματαια εψαχνα οστρακα και κοχυλια.Οπου και να πηγαινα μονο πετρες εβρισκα.Και πετρες μαζευα.Και ενω το καλοκαιρι κοντευει να τελειωσει και μου'μεινε μονο το μερακι μου για κοχυλια,σκεφτηκα να τις κανω κατι.

Ετσι πηρα ενα διαφανο  βαζο και  το γεμισα με πετρες που ειχα περασει με βερνικι(για να τονιστουν τα φυσικα τους χρωματα).Εβαψα και καναδυο για να σπαει η μονοτονια, μετα προσθεσα  ενα γαλαζιο αρωματικο κερι και η μινιμαλιστικη μου συνθεση ηταν ετοιμη.Τωρα το αδειο σημειο στην συρταριερα μου  θα γεμισει.
                                                                                                 

 Θα ηθελα να ευχαριστησω την φιλη μου την Κικη απο το http://tantekiki.blogspot.gr/ που μου εστειλε αυτο το βραβειακι και που με την σειρα μου πρεπει να το στειλω σε εφτα σπιτακια αφου ομως μαρτυρησω εφτα πραγματα για μενα.

1)Οταν ξεκινησα το μπλογκ μου δεν ηξερα τιποτα.Παλευα με τον υπολογιστη μου τις πρωτες εβδομαδες.Η Βιβη απο το http://thewanderingdeer.blogspot.gr/ μου εμαθε τα βασικα.
2)Εχω διπλωμα Α κατηγοριας στα δικυκλα.
3)Δεν ξερω ποδηλατο.
4)Εχω δυο τρυπες στο αριστερο μου αυτι.Και μαλιστα η δευτερη εγινε με καυτηριασμενη καπλαντοβελονα.Οταν διαπιστωσα ποσο επωδυνο ειναι αλλαξα γνωμη για το δεξι μου αυτι.
5)Προσεχως θα με βρισκεται και στο facebook χαρις στην καλη μου φιλη Μαιρη απο το http://m-ar-t.blogspot.gr/.
6)Αυτο που μου λειπει παντα ειναι ......ο χρονος.
7)Λατρευω το blogging.

Tωρα θα ηθελα να το στειλω σε καποια καινουργια σπιτακια.
1)http://confusedmindblog.blogspot.gr/
2)http://vasanakia.blogspot.gr/
3)http://okipostisfantasias.blogspot.gr/
4)http://snezhanas.blogspot.gr/
5)http://neli62.blogspot.gr/
6)http://mytripssonblog.blogspot.gr/
7)http://wildrose-home.blogspot.gr/

Να εχετε μια καλη εβδομαδα !



61 σχόλια:

  1. Ωραία ιδέα θα το κάνω και εγώ στην βεράντα μου!!!
    Καλή σου βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλη εβδομαδα Μαρια!!!Χαιρομαι που σου αρεσε!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο έγινε το βάζο σου γκρινιάρα!!!! :) Κι οι πέτρες έχουν τη δική τους ομορφιά κι έτσι όπως τις διακόσμησες δείχνουν πολύ ωραίες!
    Μου έδωσες και ιδέα για κάποια μαύρα βότσαλα που είχα μαζέψει και μάλλον θα τις βάλω κάπως έτσι κι εγώ με κερί!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω παντως ακομα ψαχνω οστρακα.Κατι μου ειπανε για την Χανιωτη και λεω να παω να δω μηπως εχει.

      Διαγραφή
    2. :) Ε, για να σου είπαν έτσι κάτι θα ξέρουν!! Εκτός κι αν τα μάζεψαν όλα αυτοί που σου το είπαν και άδειασαν την παραλία... χαχα

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστώ από καρδιάς για το βραβείο με το οποίο με τίμησες...Θα απαντήσω με ανάρτηση όσο γρηγορότερα μου επιτρέψει το καλοκαίρι...Μου άρεσε πολύ η δημιουργία σου...Καλοκαιριάτικη,δροσερή...Πολλά φιλιά και πολλά ευχαριστώ και πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα'σαι καλα!Κοιτα να γεμισεις τις μπαταριες σου και μην αγχωνεσαι.Εδω θα'μαστε.Φιλια Αναστασια

      Διαγραφή
  5. Αχ κι εγώ μια από τα ίδια!! Κοχύλια πουθενά αλλάααα πέτρες, πέτρες παντου!!! Πολύ όμορφη σύνθεση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Χριστινα!Μην απελπιζεσαι θα βρουμε.Φιλια Αναστασια

      Διαγραφή
  6. Η σύνθεσή σου είναι πολύ δροσερή.Εμένα μου αρέσουν να στολίζουν γωνιές του σπιτιού και τον χειμώνα γιατί φέρνουν όμορφες αναμνήσεις.Συγχαρητήρια για το βραβείο σου και να κερδίζεις πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έτσι κι εγώ..αν δε βρω κοχύλια, μαζεύω βότσαλα..το έχω σε κακό να μη μαζέψω τίποτα...πολύ όμορφη έγινε η σύνθεσή σου!!
    Συγνώμη, αλλά με τι είπες ότι τρύπησες το αυτί?
    Λιποθυμιά μου έρχεται!!
    Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο...το είχα σε ασπρόμαυρο, τώρα θα το έχω και σε έγχρωμο!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλα διαβασες Μαρια!Οταν εισαι νεα βλεπεις τα πραγματα αλλιως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη η σύνθεσή σου, έστω και μίνιμαλ!!! Για το βραβείο σου συγχαρητήρια!! Πολλά ακόμη σου εύχομαι!!
    Καλό βράδυ να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο!!Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο!!Κοχύλια έχη τό τζάμπο.Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σου Δημητρα!Τα ειδα ηδη.Αλλα δεν καταλαβαινω γιατι να αγορασω κατι το οποιο υπαρχει αφθονο στην φυση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το απόλυτα καλοκαιρινό βάζο! Αυτά μου αρέσουν και στο μπαλκόνι!
    Μια χαρά το βραβειάκι..βέβαια έμεινα με μια απορία..δίπλωμα στο δίκυκλο και ποδήλατο γιοκ;! Είσαι τρελο-περίπτωση μάλλον,,χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βερα!Το'χεις.Η δυναμη της θελησης βλεπεις.Μεχρι τωρα ειχα ενα 80αρι και εναν τυφωνα 125,τα οποια ξεφορτωθηκα μολις εγινα μαμα.Αλλα αν με βαλεις να κανω ποδηλατο θα πεσω.....

      Διαγραφή
  14. Καλή εβδομάδα!!!!
    Ωραίο το βάζο , μου άρεσε η πέτρα που έβαψες σαν ματάκι!!!!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σου Εφη!!!Σε ευχαριστω!Καλο βραδυ να' εχεις!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τελικά και τα βοτσαλάκια έκαναν τη δουλειά τους και είναι πολύ πολύ όμορφα...μυρίζουν καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλως τα κοριτσια!Χαιρομαι που σας αρεσει!Καλο σας βραδυ!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!! Από την αρχή του καλοκαιριού άδειασα δυο παρόμοια βαζάκια από το τραπέζι της βεράντας και πηγαινοερχονται άδεια πέρα δώθε. Η ιδέα σου θα τα χαροποιήσει ξανά τα καημένα!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα!!!Μπραβο για το βραβειο σου.Χαιρομαι που σου εδωσα ιδεα για τα βαζα σου.Φιλια Αναστασια

      Διαγραφή
  19. Πολύ ωραίο!Έχω κάνει και εγώ κάτι παρόμοιο με ένα διάφανο άδειο μπολ παγωτού!Μου αρέσει πολύ η ζωγρφισμένη πέτρα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Πινελια!!!Να'σαι καλα που περασες!Φιλια Αναστασια

      Διαγραφή
  20. Έγινε πολύ όμορφο!!!!!καλή σου μέρα!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αναστασία μου ακόμα και χωρίς κοχύλια δημιούργησες ένα θέμα άκρως καλοκαιρινό! Ένα όμορφο στολίδι για όπου κι αν το τοποθετήσεις! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σε ευχαριστω πολυ!!!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εχεις σχηματισει ΤΟ παραδοξο!Οδηγας δικυκλα αλλα δεν ξερεις ποδηλατο :)
    Καταπληκτικη η ιδεα με το διαφανο βαζο και εγω φετος μαζεψα κοχυλακια και τα εβαλα σε ενα μικρο πιατακι που γεμισα με νερο :)
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΑΝΑΛΑΦΡΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ...ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ορισες!!!Σου ευχομαι παντα να κερδιζεις βραβεια!!!Φιλια Αναστασια

      Διαγραφή
  26. Καλημέρα ,πάρα πολύ ωραίο το βάζο με το κεράκι που έφτιαξες ,επίσης θα ηθέλα να σ ευχαριστήσω γιατι ήσουν απο τις πρώτες που ήρθες να μ επισκεφτεις στο χώρο που έχω,και για το βραβείο χίλια ευχαριστώ,να μου πείς και τι πρέπει να κάνω για να το πάρω ,ειμαι πολυ καινούρια στη γειτονιά σας ,δεν τα ξέρω αυτά,κατατοπισε με σε παρακαλω ,χίλα ευχαριστώ σε όλες σας ,είμαι πολυ χαρούμενη που μπήκα σε μια τέτοια παρέα,φιλιά πολλά πολλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχομαι να κερδισεις πολλα πολλα βραβεια ακομα.Ελπιζω οι οδηγιες μου να σε κατατοπισαν.Ενημερωσε με.Φιλια Αναστασια

      Διαγραφή
    2. Δέν έχω πάρει πουθενά οδηγίες,σ ευχαριστώ εφοσον καταφέρω βέβαια να το παρω καποια στιγμή.

      Διαγραφή
    3. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι.Τωρα παλι σου εστειλα απευθειας στο μέιλ σου.Σε παρακαλω ενημερωσε με.

      Διαγραφή
  27. Πολύ όμορφο!! Σου 'χω και γω βραβειάκι!!! έλα να το παραλαβεις!!!φιλάκια και καλό υπόλοιπο καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημερα Αναστασία μου,δεν κατάφερα τίποτε τελικά παρ όλες τις αναλυτικές οδηγίες σου,σ ευχαριστω πολύ ,τα λέμε φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. τρελαίνομαι για διακοσμητικές λεπτομέριες με βότσαλα!!πολύ ωραία ιδέα!!
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Kαλως ορισες Ελλη!!!!Σε ευχαριστω!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλημέρα καλό Σαββατοκύριακο,φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αναστασια μου ευχαριστω απο καρδιας για το πρωτο μου βραβειο! Μεγαλη μου τιμη! Βεβαια δεν ξερω πρεπει να κανω κατι? Η διακοσμηση με τα κοχυλακια ειναι καταπληκτικη θα την χρησιμοποιησω, (γυρισα εχτες απο τις διακοπες και φτιαχνω μια καλοκαιρινη γωνια στο σπιτι).Φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολύ όμορφη η σύνθεση σου!!!Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αναστασία,σ'ευχαριστώ για το βραβείο!Καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αν κι εγώ ανυπομονώ να έρθει ο χειμώνας... η δημιουργία σου πραγματικά μου έφτιαξε την διάθεση! Είναι πολύ όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως ορισες!Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια.

      Καλη σου μερα
      Αναστασια

      Διαγραφή
  36. λατρεύω και αγαπώ πολύ την θάλασσα...άλλωστε είναι το σπιτάκι μου, ως δελφινάκι που είμαι :))
    αλλά και ως άνθρωπος την αγαπώ
    πολύ μου άρεσε αυτή η ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ολα ειναι φανταστικα!! λατρευω οτι εχει σχεση με τη θαλασσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή